Regulamin zakupów sklepu internetowego

 

Sklep internetowy "LULIBU" działający pod domenami www.lulibu.pl i www.lulibu.com.pl prowadzony jest przez:
„LULIBU” Agnieszka Dziedzic z siedzibą przy ul. Ogrodowa 6, 05-230 Kobyłka. Firma wpisana dn. 05.05.2014 do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza m. Kobyłka
NIP: 125-119-39-07
REGON: 017454280

rachunek bankowy: 77 1240 6335 1111 0010 5767 5623 (Pekao S.A,)

Tel: 516 067 486 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8 do 19, w soboty 10-14 )


e-mail: sklep@lulibu.pl     

 

Słownik pojęć

1. Sklep – sklep internetowy działający pod domenami www.lulibu.pl i www.lulibu.com.pl
2. Sprzedawca – “LULIBU” Agnieszka Dziedzic
3. Kupujący, Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę sprzedaży lub umowę oświadczenie usługi elektronicznej.
4. Konsument – osoba fizyczna lub prawna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22 Kodeksu Cywilnego).
5. Regulamin – niniejszy regulamin.
6. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie .
7. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru na odległość za pośrednictwem Sklepu.
8. Dzień roboczy – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Czas realizacji – czas, w jakim Sklep skompletuje i wyśle wybraną przez Klienta formą dostawy.
10. Konto Klienta – baza, która zawiera dane Kupującego niezbędne do zrealizowania składanych zamówień oraz historię tychże zamówień.
11. Przelew bankowy – płatność dokonana przez Kupującego na poczcie lub w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne.
12. Odbiór osobisty – po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.

§1
Postanowienia ogólne

1.    Regulamin Sklepu określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie.
2.    Przedmiotem sprzedaży są towary prezentowane przez Sklep w chwili składania zamówienia.
3.    Wszystkie towary dostępne na stronie Sklepu są legalne, oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
4.    Wszystkie ceny zamieszczone na stronie internetowej są podane w polskich złotych i  zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki.
5.    Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, które znajdują się w ofercie sklepu, dodawania nowych i wycofywania towarów z oferty, wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, udzielania rabatów.
6.    Do sprzedaży promocyjnej lub wyprzedażowej przeznaczona jest określona ilość towarów. Ich realizacja następuje wg kolejności złożonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów.
7.    Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
8.    Koszty dostawy oraz opłata za pobranie są naliczane jako oddzielna pozycja w zamówieniu. Dostawa i forma zapłaty odbywa się w wybrany przez Kupującego w zamówieniu sposób.
9.    Rejestracja jest dobrowolna i nie jest konieczna do składania zamówień w Sklepie, pozwala jednak na korzystanie w pełni we wszystkich możliwości Sklepu.
10.    Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy zapłaty za przesyłkę „płatność przy odbiorze” wobec Klienta, który nie odbierze poprzedniej przesyłki wysłanej „za pobraniem”. Wobec tego Klient może skorzystać z opcji płatności: przelew na konto.
Przywrócenie opcji płatności „płatność przy odbiorze” dla danego Klienta następuje po zamówieniu i odbiorze kolejnego zamówienia zapłaconego przez przelew na konto.
11.    Sklep realizuje zamówienia tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
12.    Klientami Sklepu mogą być osoby, które ukończyły 18 lat.
13.    Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym) zamieszczania w nim treści bezprawnych.
14.    Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, dobrowolnym zakupem towarów oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sklep danych osobowych Kupujących niezbędnych do prawidłowej realizacji Zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych. Złożone zamówienie jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna- sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

 

§2
Składanie i realizacja zamówień

1.    Zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2.    Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, w niedziele oraz święta rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym złożono zamówienie.
3.    Przybliżony czas realizacji znajduje się w dziale „Czas realizacji zamówień”.
4.    Klient składający zamówienie zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem.
5.    W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać wybrany przez siebie towar do koszyka, a następnie postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.
6.    Warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez Kupującego  jest podanie przy rejestracji lub przy wypełnianiu Formularza Zamówienia prawdziwych danych osobowych i kontaktowych.
7.    Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku błędnie lub niekompletnie wypełnionego Formularza Zamówienia.
8.    Poprawne złożenie zamówienia  i przyjęcie go do realizacji zostanie potwierdzone poprzez emailem. W razie braku otrzymania takiej informacji prosimy o kontakt emaliowy lub telefoniczny.
9.    Jeśli się pomyliłeś to zadzwoń lub napisz email, zmiany w zamówieniach można dokonywać do momentu przekazania towaru do wysłania. Zmiany w zamówieniu nastąpią po weryfikacji Klienta, jako właściciela Konta.
10.    Większość rozmiarów podajemy w zakładce „Tabele rozmiarów”, jednak w razie wątpliwości chętnie zmierzymy ubranko przed zakupem, a informacje prześlemy na maila. Wystarczy przed zakupem wysłać zapytanie o wymiary na maila Sklepu.
11.    Sklep akceptuje płatności:
      - gotówką przy odbiorze przesyłki (za pobraniem)
      -  przelewem przez Przelewy24.pl lub bezpośrednio na konto bankowe Sklepu (w tytule proszę podać numer zamówienia)
      - odbiór osobisty (po wcześniejszym uzgodnieniu)
12.    W przypadku płatności „z góry”, Kupujący powinien opłacić zamówienie w terminie 7 dni od dnia jego potwierdzenia. Po tym terminie zamówienie zostanie przez Sklep unieważnione.
13.    Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u producenta. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Kupujący jest informowany o statusie zamówienia i podejmuje decyzję co do dalszej jego realizacji (częściowa realizacja, rezygnacja z zamówienia, wydłużony czas realizacji). Kwota wpłacona na konto Sklepu w przypadku rezygnacji z zamówienia jest zwracana na podane przez Klienta konto w ciągu 7 dni roboczych  
14.    Wraz z towarem Kupujący otrzymuje dowód zakupu, tj. paragon fiskalny.
15.    Koszty wysyłki pokrywa Kupujący, są one doliczane do zamówienia. Szczegóły znajdują się w dziale „Koszty dostawy”.
16.    Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu towaru spowodowane błędnym lub nieprawidłowym adresem.

 

§3
Koszty dostawy

1.    Koszty dostawy nie są wliczone w cenę towaru i są doliczane w końcowym etapie składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia widoczna jest całkowita kwota jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.
2.    W zależności od ilości i wagi zamawianych produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, dostępne są następujące formy dostawy:

 

  • Poczta Polska
  • Paczkomaty INPOST
  • Firma Kurierska DPD

3.    Odbiór osobisty to najłatwiejszy sposób odbioru zamówienia, jednak wymaga on wcześniejszego umówienia terminu i godziny odbioru.

 

§4
Czas realizacji zamówień

1.    Przesyłki realizowane są w ciągu 24 godzin (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy) licząc od momentu otrzymania wpływu należności na konto Sklepu lub otrzymania mailowego potwierdzenia pobrania przez PRZELEWY 24.
2.    Dostawy realizujemy za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej – czas dostawy maks. do 5 dni roboczych

- Paczkomaty InPost - czas dostawy do 2 dni

3.    W przypadku wybrania "płatności za pobraniem", gdy zostanie błędnie wybrana forma dostawy tj. której pobranie nie dotyczy (np. list polecony priorytetowy) zamówienie zostanie wysłane najtańszą opcją wysyłki pobraniowej, a różnica między zwykłą przesyłką a pobraniową zostanie doliczona do rachunku automatycznie.
4.    Jednym z naszych priorytetów jest, aby zamówiony towar jak najszybciej dotarł do Klienta.
5.    Nie wysyłamy pobrań na skrytki pocztowe.
6.    Jeśli towar jest zamówiony na adres firmy to oprócz danych osobowych (imienia i nazwiska) należy podać nazwę firmy. Brak nazwy firmy uniemożliwi dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską, gdyż adres wysyłki będzie niepełny.

 

§5
Formy płatności

W zależności od wybranej przez Kupującego formy dostawy i preferencji, dostępne są następujące sposoby płatności:

 

pobranie- płatność gotówką przy odbiorze przesyłki (listonoszowi lub kurierowi). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za przesyłkę.

 

przelew – wpłata za zamówiony towar na konto bankowe Sklepu. W tytule przelewu konieczne jest podanie numeru Zamówienia. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu. Dane do przelewu:     

 

Nr konta: 77 1240 6335 1111 0010 5767 5623 (Pekao S.A)   

Agnieszka Dziedzic
ul. Ogrodowa 6
01-106 Warszawa

 

szybka płatność internetowa Przelewy 24 - szybka płatność, dzięki której już po chwili otrzymujemy informację o zapłacie za zakupioną rzecz.

 

gotówką - przy odbiorze osobistym pod adresem:

ul. Ogrodowa 6
05-230 Kobyłka     

Szanowni Państwo, odbiór osobisty wymaga wcześniejszego umówienia terminu i godziny odbioru.

 

§6
Reklamacje

1.    Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji zakupionego towaru, gdy zostanie stwierdzona wada fabryczna, niezgodność towaru z towarem zawartym w zamówieniu lub towar posiada uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie transportu*.

 

* W razie przesyłania towaru za pośrednictwem przewoźnika, Kupujący zobowiązany jest dokładnie sprawdzić przesyłkę (art. 545 §2 Kodeksu Cywilnego). W przypadku uszkodzenia Sprzedawca zaleca sporządzić protokół uszkodzenia w obecności Kuriera oraz natychmiast należy powiadomić Sprzedawcę o zaistniałym fakcie. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może istotnie utrudnić Kupującemu dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz osoby, która za uszkodzenia jest odpowiedzialna.

 

2.  Reklamacja może być złożona pisemnie na adres podany poniżej lub emailem na adres:

 

sklep@lulibu.pl

 
Kupujący zobowiązany jest do odesłania towaru wraz z dokumentem zakupu oraz z wypełnionym Formularzem Reklamacyjnym na adres:

LULIBU

Agnieszka Dziedzic
ul. Ogrodowa 6
05-230 Kobyłka

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

 

3.    Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy. Gdy będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaproponuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru są zwracane po pozytywnym rozpoznaniu reklamacji.
4.    Nie stanowią podstawy do reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczanych z zamówieniem a oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

 

§7
Prawo odstąpienia od umowy i zasady zwrotów

1.    Każdy Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłka.
2.    Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym (nieużywanych, czystych, z metkami, pozbawionych zapachu kremu lub perfum) wraz z dokumentem sprzedaży, tj. rachunkiem/ paragonem oraz wypełnionym Formularzem Zwrotu w wciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
3.    Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, bez dowodu zakupu, bez metek, ubrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.
4.    Klient odstępujący od umowy wysyła towar na własny koszt, koszt ten nie podlega zwrotowi. Sklep nie pobiera przesyłek za pobraniem.
5.    Towar zabezpieczony przed uszkodzeniem należy odesłać na adres:

LULIBU

Agnieszka Dziedzic
ul. Ogrodowa 6
05-230 Kobyłka

 

6.    Sklep gwarantuje zwrot pieniędzy za Towar wraz z kosztami przesyłki poniesionymi przez Kupującego przy zakupie Towaru. Zwrot następuje w ciągu 14 dni roboczych na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub inny wskazany przez Konsumenta sposób.  
7.    W przypadku pozostałych Kupujących nie posiadających statusu Konsumenta zasady terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt email: sklep@lulibu.pl


§8
Rejestracja i ochrona danych osobowych

1.    Kupujący wypełniając Formularz Rejestracyjny lub Formularz Zamówienia oświadcza, że podane w nim dane są zgodne ze stanem faktycznym.
2.    Kupujący wypełniając Formularz Rejestracyjny lub Formularz Zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę.
3.    Sprzedawca jest administratorem danych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych.
4.    Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane osobom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia.
5.    Kupujący zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość i poprawienia lub usunięcia. Każdy Kupujący na prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
6.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak zgody określonej w §7 pkt. 2 na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia realizację zamówienia.

 

§9
Postanowienia końcowe

1.    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności postanowienia Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.  
2.    Towary prezentowane na stronach Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
3.    Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaż jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.
4.    Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany obowiązują od dnia opublikowania ich na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed zmianą, realizowane są na podstawie zapisów obowiązujących w dniu zamówienia.
5.    Regulamin obowiązuje od dnia 1 lutego 2015 roku.
6.    Regulamin jest dostępny dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronie Sklepu w zakładce „Regulamin”.


Top