Wymiana

1.    Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru, jeśli kolor bądź rozmiar jest nieodpowiedni. Koszty wysyłki odsyłanego towaru pokrywa Kupujący.

2. Wymieniany produkt nie może nosić śladów jakiegokolwiek użytkowania, musi podsiadać metkę oraz oryginalne opakowanie. Produkt musi być należycie zabezpieczony na czas przesyłki.

3.  Prośba o wymianę może być złożona pisemnie na adres podany poniżej lub emailem na adres:

sklep@lulibu.pl

 
Kupujący zobowiązany jest do odesłania towaru wraz z dokumentem zakupu na adres:

LULIBU

Agnieszka Dziedzic
ul. Ogrodowa 6
05-230 Kobyłka

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

Reklamacja

1.    Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji zakupionego towaru, gdy zostanie stwierdzona wada fabryczna, niezgodność towaru z towarem zawartym w zamówieniu lub towar posiada uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie transportu*.

 

* W razie przesyłania towaru za pośrednictwem przewoźnika, Kupujący zobowiązany jest dokładnie sprawdzić przesyłkę (art. 545 §2 Kodeksu Cywilnego). W przypadku uszkodzenia Sprzedawca zaleca sporządzić protokół uszkodzenia w obecności Kuriera oraz natychmiast należy powiadomić Sprzedawcę o zaistniałym fakcie. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może istotnie utrudnić Kupującemu dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz osoby, która za uszkodzenia jest odpowiedzialna.

 

2.  Reklamacja może być złożona pisemnie na adres podany poniżej lub emailem na adres:

 

sklep@lulibu.pl

 
Kupujący zobowiązany jest do odesłania towaru wraz z dokumentem zakupu oraz z wypełnionym Formularzem Reklamacyjnym na adres:

 

LULIBU

Agnieszka Dziedzic
ul. Ogrodowa 6
05-230 Kobyłka

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

 

3.    Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy. Gdy będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaproponuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru są zwracane po pozytywnym rozpoznaniu reklamacji.
4.    Nie stanowią podstawy do reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczanych z zamówieniem a oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

 
Prawo odstąpienia od umowy i zasady zwrotów

1.    Każdy Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłka.
2.    Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym (nieużywanych, czystych, z metkami, pozbawionych zapachu kremu lub perfum) wraz z dokumentem sprzedaży, tj. rachunkiem/ paragonem oraz wypełnionym Formularzem Zwrotu w wciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
3.    Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, bez dowodu zakupu, bez metek, ubrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.
4.    Klient odstępujący od umowy wysyła towar na własny koszt, koszt ten nie podlega zwrotowi. Sklep nie pobiera przesyłek za pobraniem.
5.    Towar zabezpieczony przed uszkodzeniem należy odesłać na adres:

 

LULIBU

Agnieszka Dziedzic
ul. Ogrodowa 6
05-230 Kobyłka

 

6.    Sklep gwarantuje zwrot pieniędzy za Towar wraz z kosztami przesyłki poniesionymi przez Kupującego przy zakupie Towaru. Zwrot następuje w ciągu 14 dni roboczych na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub inny wskazany przez Konsumenta sposób.  
7.    W przypadku pozostałych Kupujących nie posiadających statusu Konsumenta zasady terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt email: sklep@lulibu.pl


Top